Área Bilingüe

Braden Williams

Hi, I’m the English language teaching assistant from the United States. I have the pleasure of spending the school year here at IES Jabalcuz helping in a variety of subjects. In my first few months, I have been helping the students improve their pronunciation, expand their vocabulary and learn about the culture of the United States through personal insight. In my opinion, having a native English language teaching assistant at the school is a great resource for the students. The improvements in their language abilities are already apparent.

I am very grateful for the opportunity to spend 7 months in Jaén. In addition to teaching, I’m learning a lot about the language and culture of Spain. Everyone at the school, both teachers and students, have been very welcoming and are making this a great experience for everyone. I anticipate that the rest of the year will continue to be very positive.

Hola, soy el Auxiliar del Idioma Inglés de los EE.UU. Tengo el placer de pasar este año escolar aquí en IES Jabalcuz ayudando a los alumnos a mejorar su pronunciación, ampliar su vocabulario y aprender sobre la cultura estadounidense según mi modo de ver. En mi opinión, es un recurso bueno tener un auxiliar que sea hablante nativo de Inglés. Las mejoras en sus habilidades del lenguaje ya son evidentes.

Estoy muy agradecido de tener la oportunidad de pasar 7 meses en Jaén. Además de enseñar, estoy aprendiendo mucho sobre el lenguaje y la cultura de España. Todas las personas en Jabalcuz, los profesores y estudiantes, han sido muy hospitalarios y están haciendo este año una gran experiencia para todos. Preveo que el resto del año seguirá siendo muy positivo.

Saludos,

Braden